Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan atama kapsamında, daha önce başhekimlik görevini yürüten Op. Dr. Yusuf Albayrak, görevini Uzm. Dr. Hakan Varol’a devretti. Başhekim Varol ‘Yeni Başlangıç’ başlığı ile yayımladığı ilk mesajında şu ifadeleri kullandı; “Başhekimlik görevine başlamanın onurunu taşıyorum. Bu sorumluluğu; etik değerler, liyakat, ekip ruhu ve hasta odaklı yaklaşımla sürdüreceğim. Hedefimiz; güvenilir, erişilebilir ve sürekli gelişen sağlık hizmeti sunmak.”

MKE’de 50 yıllık uygulama değişti
MKE’de 50 yıllık uygulama değişti
İçeriği Görüntüle


Muhabir: Burak Çalışkan