Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Başkan Önal, şu ifadeleri kullandı: “3 Temmuz 1997 tarihinde MKE Mühimmat Fabrikası İmla İşletmesi’nde meydana gelen elim patlamada hayatını kaybeden işçi kardeşlerimizi ve vatandaşlarımızı rahmetle anıyorum. Acıları hâlâ yüreklerimizde. Bir daha böyle acıların yaşanmaması dileğiyle.”

Başkan Önal: "Gülüşünüz hiç eksilmesin"
Başkan Önal: "Gülüşünüz hiç eksilmesin"
İçeriği Görüntüle

Kırıkkale’nin sanayi tarihinde derin izler bırakan ve 4 işçinin hayatını kaybetmesine, çok sayıda kişinin de yaralanmasına yol açan patlamanın üzerinden 28 yıl geçti. Yaşanan acı hâlâ hafızalardaki tazeliğini korurken, Başkan Önal’ın paylaşımı, kent halkının ortak duygularına tercüman oldu.

Muhabir: Burak Çalışkan