Toplantıda, birimlerin yürüttüğü iş ve işlemler hakkında genel değerlendirmeler yapılarak mevcut çalışmalar ele alındı. Özellikle hasat sezonunun başlamasıyla birlikte sahada dikkat edilmesi gereken hususlar gündeme geldi.
HASAT DÖNEMİ İÇİN SAHADAKİ ÇALIŞMALAR GÖRÜŞÜLDÜ
Toplantıda üreticilerin verimli ve güvenli bir hasat dönemi geçirmesi amacıyla yürütülecek çalışmalar değerlendirildi. Sahada alınacak önlemler ve koordinasyon gerektiren konular üzerinde duruldu.
YENİ DÖNEM PROGRAMLARI PLANLANDI
Önümüzdeki hafta gerçekleştirilecek programlar da toplantının gündeminde yer aldı. Yapılacak faaliyetler planlanarak görev dağılımları ve kurum içi koordinasyon süreçleri masaya yatırıldı.
“ÇALIŞMALAR ARALIKSIZ SÜRÜYOR”
İl Müdürlüğü tarafından yapılan değerlendirmede, ilin tarımsal üretimine ve üreticilere yönelik çalışmaların aralıksız sürdüğü ifade edildi.




