Dokuz ay boyunca emek veren dört sınıftan 35 öğrencinin hazırladığı çalışmaların yer aldığı sergide, birbirinden farklı eserler sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Başkan Önal, öğrencilerin çalışmalarını tek tek inceleyerek emeklerinden dolayı kendilerini tebrik etti. Serginin, öğrencilerin sanatsal gelişimlerini ortaya koymasının yanı sıra üretmenin ve emeğin önemini yansıttığını belirten Önal, eğitmenlere de özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Başkan Ahmet Önal, yaptığı değerlendirmede, "9 ay boyunca emek veren 4 sınıftan 35 öğrencimizin hazırladığı çalışmalar, sanatın ve üretmenin en güzel örneklerini ortaya koydu. Emeği geçen eğitmenlerimizi ve geleceğin sanatçıları olan öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.








