Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, iş makineleri ve tırpan ekiplerinin desteğiyle şehrin farklı noktalarında bakım çalışmalarını sürdürüyor. Yabani otların temizlenmesi, çimlerin düzenli olarak biçilmesi ve çevre temizliğiyle birlikte yeşil alanların daha bakımlı hale getirilmesi hedefleniyor. Belediye ekiplerinin yürüttüğü çalışmalarla vatandaşların daha temiz, düzenli ve estetik bir çevrede vakit geçirmesi amaçlanırken, kent genelindeki park ve açık alanlarda bakım faaliyetlerinin program dahilinde devam edeceği belirtildi.

Kırıkkale'de 2. Yıl Sonu Karma Resim Sergisi açıldı
Kırıkkale'de 2. Yıl Sonu Karma Resim Sergisi açıldı
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Burak Çalışkan