Muharrem ayının manevi atmosferi kapsamında düzenlenen programda, paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularının ön plana çıkarıldığı etkinlikte öğrencilere aşure ikramı yapıldı. Etkinlikte öğrencilerle sohbet eden yetkililer, Aşure Günü’nün toplumda birlik ve beraberlik duygularını güçlendiren önemli bir gelenek olduğuna dikkat çekti. Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Muharrem ayının ülkeye huzur, bereket ve hayırlar getirmesi temennisinde bulunulurken, Aşure Günü’nün birlik ve beraberliği pekiştirmesi dile getirildi. Program, öğrencilerin yoğun ilgisi ve katılımıyla samimi bir atmosferde gerçekleştirildi.


Muhabir: Burak Çalışkan




