Kırıkkale

Meryem Aldemir, Türkiye Şampiyonu oldu

Eskişehir’de düzenlenen U20 Gençler Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Kırıkkaleli sporcu Meryem Aldemir 5000 metrede Türkiye şampiyonu oldu.

Abone Ol

Eskişehir’de devam eden U20 Gençler Türkiye Atletizm Şampiyonası’nın ilk gününde Kırıkkaleli sporcu Meryem Aldemir, büyük bir başarıya imza attı. Daha öncede çeşitli yaş gruplarında başarılara imza atan Meryem Aldemir, U20 Gençler Türkiye Atletizm Şampiyonası 5000 metre branşında büyük bir başarıya imza atarak Türkiye Şampiyonu olarak altın madalya kazandı.

Haber: Burak Can